Saturday 15 December 2007

The Splice Advent Calender 15/12/07



Is it just me or should Rudolph have told Santa to go fuck himself?

Santa: "Hey Rudolph. See hows it's foggy n aw that? Ya wanna guide the sleigh?"

Rudolph: "Really?"

Santa: "Really."

Rudolph: "Really? So after aw these years o no goin oot and bein ignored by ye, aw o a sudden you want me to guide yer sleigh. No jus help pull it, guide it. Now why would that be?"

Santa: "Because I value and trust you Rudolph. Your the one fer me!"

Rudolph: "Well I wisnae aw those times ye turnt a blind eye to the hazin frae Prancer n aw that wis I? Let me guess, cause it's foggy there's finally a use fir me. I can light the night sky. Is that it?"

Santa: "Well aye."

Rudolph: "Or mibbies it's because naebody will be able to see you hingin oot wae the FREAK WAE THAT HING ON HIS FACE! Is that it? You too ashamed to be seen wae me?

Santa: "No...not at..."

Rudolph: "Cram it ya auld pie.Ye can shove yer sleigh up yer FAT ARSE cos I'm out! Get it right roon ye!"

Or something to that affect.

No comments: